scrapbooking

4 x LO

przyjaciółka + wino = 4 skrapy za jednym posiedzeniem :)

a girlfriend + wine = 4 LOs at one time :)

 

smile

 

 

smile_det

 

 

 

Krzycho

 

 

Krzycho_det

 

 

 

motyl

 

 

motyl_det

 

 

 

broken

 

 

broken_det

23 myśli w temacie “4 x LO

  1. Wszystkie layouty są przepiękne. Nie mogę się nadziwić, że te prace powstały w ciągu jednego posiedzenia. Ja w ciągu całego życia wykonałam cztery srapy Pozdrawiam i życzę dalszych pomysłów.

    Polubienie

  2. Przepiękne! Jak zwykle jestem pod wrażeniem, kiedy do Ciebie zaglądam, ale teraz to już nie mogę oderwać oczu od ekranu :)) I też chętnie bym się dowiedziała co to za winko taką wenę twórczą daje ;) Pozdrawiam!

    Polubienie

  3. no powiem nieskromnie, że jak by się ktoś uparł to ja mogę sprawdzić co to za wino było ;-)…dodam, ze nie na wszystkich podziałało na płodność twórczą …

    Polubienie

  4. przepiękne!
    szczególnie ten drugi, bardzo chciałabym kiedyś zrobić coś takiego. A jakie tam papiery? Flory&Fauny troszkę jest chyba, czy nie? :)
    ale tak naprawdę to wszystkie niesmowite :)

    Polubienie

    1. Dziękuję bardzo :)

      Akurat z „Fauna & Flora” są tylko wycinanki (die-cuts), a papiery, których użyłam, to:
      – My Mind’s Eye „Life Stories”
      – 7Gypsies „Conservatory”
      – Prima „Botanical”
      – Making Memories „Vintage Findings”

      :)))

      Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.