cards / kartki · scrapbooking

kartki doniczkowe / flowerpot cards

Kartki urodzinowe dla… bliźniaczek :) Gdy Hipcia pokazała na forum skrapowym tę kartkę, pomysł tak mnie zachwycił, że popuścić nie chciał, więc zrobiłam swoją wersję. Dziękuję za inspirację :-)

Birthday cards for… twins :) When Hipcia showed her greeting card on scrapbooking forum, I was so delighted with the idea and it wouldn’t let go… so I made my version. Thanks for inspiration!

 

kartki doniczki LM 

 

kartki doniczki 2 LM

 

miejsce na wpisanie życzeń / place for writing greetings

kartki doniczki

 

kartki doniczki 4 LM

 

Ażurki pod kwiatkami wyciął mi Endi maszynką i tymi wykrojnikami – przepiękny efekt! Wykorzystałam też ćwieki-kryształki i papier Webster’s Pages “Cream Puff” ze skrapowej “Biedronki” .

Lacy die-cuts behind flowers are made by my brother with these dies – the effect is beautiful! I also used crystal brads and  Webster’s Pages “Cream Puff” paper.

11 myśli w temacie “kartki doniczkowe / flowerpot cards

  1. Weszłam na chwilkę tylko żeby od pisania magisterki odpocząć a tu takie cudowności, że mam ochotę złapać za papier już teraz i sama coś zrobić :)
    cudowne są te kartki, rewelacyjne kolorki, kopozycja i niweiarygodna wręcz precyzja wykonania :*

    Polubienie

  2. Czuję się zaszczycona, że mogłam być inspiracją dla takiej skraperki jak Ty. Przepiękne karteczki, dużo badziej dopracowane niż moja (usprawiedliwię się – robiłam w ostatniej chwili, bo się okazało, że zapomniałyśmy kupić kwiatków)…Ale tak sobie myślę,że to jednak marne usprawiedliwienie…
    No po prostu piękne są Twoje doniczki i już!

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.