cards / kartki · Mintay Papers designs · miscella / różności · scrapbooking · skrap / layout

ScrapMOC 2019

 

 

Twórczy weekend w Porażynie, gdzie w grupie wspaniałych kobiet ładowałyśmy kreatywne baterie :D Piękna przyroda, cudna pogoda, pyszne jedzenie w obfitości, przestronny pałac cały do naszej dyspozycji i skrapowanie bez ograniczeń – tak wygląda niebo :D

To moje prace, które powstały w czasie weekendu. Ten poniższy skrap jest mi najbliższy – jesteśmy wszystkie na zdjęciu, ze scrapbookingowymi propsami, a obok zdjęcia są podpisy wszystkich dziewczyn w rameczkach. Jest też logo ScrapMocy i obrazek z naszego “rozkładu jazdy”. Ten skrap to już bezcenna pamiątka.

ScrapMOC_scrapboking_crop_layout_autograf_1

ScrapMOC_scrapboking_crop_layout_autograf_detale1

To z kolei jest autolift :D Czyli skrap inspirowany czyjąś pracą, w tym wypadku… moją. 7 lat temu zrobiłam skrap o Janku i Emilce, i ich upodobaniach. Teraz zrobiłam podobny, z ich zdjęciami z tego roku.

ScrapMOC_scrapbooking_lift_jpg

Ten skrap powstał głównie z materiałów, które dostałyśmy w zestawie na dobry początek. Do tego wyszperałam idealnie pasujące tekturki w pudełku “zero waste”, czyli drugiej szansy. Uzupełniające ornamenciki podarowała skrapująca sąsiadka przy stole – Marta ze SnipArt :)

ScrapMOC_Zegaromania_1

Ten skrap też jest mi sentymentalnie bliski, ponieważ są na nim nożyczki podarowane przez współtowarzyszki (dostałyśmy takie w zestawie) i mogłam je mocno ozłocić dzięki sąsiadce przy stole z drugiej strony, Milenie :D

ScrapMOC_Never_enough_scissors

Do tego wszystkiego powstały jeszcze kartki, głównie wielkanocne, starałam  się wziąć udział w różnych wyzwaniach tematycznych. Ten wyjazd był tak fantastyczny, że nie mogę się doczekać kolejnego :)))

kartka wielkanocna z zajączkiem i ramką od Latarnia Morska

kartka_wielkanocna_recznie_robiona_2019_1

kartka z pisanką-balonem, tekturka także od Latarnia Morska

kartka_wielkanocna_recznie_robiona_2019_2

nie wiem skąd wytrzasnęłam tego zajączka, ale prezentuje się uroczo w papierach Mintay “7th Heaven” i “Springtime”

kartka_wielkanocna_recznie_robiona_2019_3

tu także pisanka od Latarnia Morska i papiery Mintay “Bloomville”

kartka_wielkanocna_recznie_robiona_2019_4

i jeszcze dwie kartki, z okazji Dnia Matki i Dnia Ojca – z tekturkami wyszperanymi w pudełku drugiej szansy, które było wystawione na naszym zjeździe

Kartka_z_okazji_Dnia_Matki_recznie_robiona_1Kartka_z_okazji_Dnia_Ojca_recznie_robiona_1

3 myśli w temacie “ScrapMOC 2019

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.