scrapbooking

parawanik wg Enczy / accordion frame according to Encza

 

 

 

Spędziłam przemiłe wieczorne skrapowanie w towarzystwie Ewy i razem robiłyśmy ramki wg kursu na żywo on-line, który prowadziła Ania (informacje o kursach na żywo można znaleźć na Facebooku -> klik). Dzięki Ani udało mi się wykonać bardzo ciekawy w formie parawanik ze zdjęciami rodziny mojej siostry :)

I spent a lovely evening at my friend’s and we were making accordion frame during Encza’s on-line class, here’s how mine turned out:

 

ramka_z_Pawelciem

ramka_2

Miałam ze sobą ograniczony zestaw materiałów, ale tekturowe małe okienka okazały się idealne do ozdobienia parawaniku :) Oprócz tego mam na topie dwa wzory dziurkaczy – gałązkę z listkami i plakietkę.

ramka_3ramka_4

7 myśli w temacie “parawanik wg Enczy / accordion frame according to Encza

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.