scrapbooking · skrap / layout

zaprawianie wspomnień /preserving memories

 

LO, który zrobiłam… na podłodze, w czasie spotkania skrapowego u Tulipanki, z wysępionymi serduszkami i guzikiem  ;-) Zdjęcie zrobione podczas sympatycznego pobytu mojego mini-siostrzeńca u mnie :)

I made this LO… on the floor, during the crop at Tulipanka’s :D

 

 

skrap 30×30 cm / 12×12” layout

LO_Zaprawianie_wspomnien

 

LO_Zaprawianie_wspomnien_det1

LO_Zaprawianie_wspomnien_det2

18 myśli w temacie “zaprawianie wspomnień /preserving memories

  1. Dobrze, że siedziałaś daleko ode mnie…bo bym chyba się popłakała nad tą moją „biedną” kartką…
    Cudnie zaprawione wspomnienie … zalewa lekko słodka z wyczuwalną sentymentalną nutą.
    ej a te chlapania…to chyba w domu powstały?

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.