scrap.com.pl designs · scrapbooking · skrap / layout

4(0)- te urodziny / 4(0)th Birthday

 

 

 

Co roku są powody do wdzięczności, więc tak bardzo lubię obchodzić urodziny! W tym roku obchodziłam je w gronie Rodziny Rodzonej i Rodziny Scrapbookingowej :) W tej pierwszej mam kilku rówieśników (bo jak mawiał Dziadek “zero się nie liczy”) i z nimi świętuje się najlepiej – głośno, radośnie i kolorowo! Jesteśmy z jednej bajki ;)

 

 

 

skrap 30×30 / 12×12” layout

40-te_urodziny1

Dla zainteresowanych lista materiałów i narzędzi, z których wykonałam skrap, znajduje się w podlinkowanym wpisie blogowym :)

 

scrapbooking_kwiaty_z_wykrojnika

skrap_irodzinowyD7K_9326

7 myśli w temacie “4(0)- te urodziny / 4(0)th Birthday

  1. Agnieszko, 100 lat wszelkiej pomyślności Ci życzę z okazji Twojego święta!!! Zdrowia, miłości i kreatywności! Spotkanie z Tobą pchnęło moje życie na inny tor i zawsze myślę o Tobie z wdzięcznością. Jestem bardzo ciekawa, czy zrealizowałaś wszystkie „40 rzeczy do zrobienia przed 40”, uwielbiam scrapy z tej serii :)
    Polecam się też twojej pamięci w temacie nocnych scrapów (ostatnio nie wyszło, bo dostałam wysypki bostońskiej), no i jestem ostatnio w ogólnym niedoczasie, ale to w związku z twórczością więc to też powód do radości – nie tracę jednak nadziei, że uda mi się też wrócić do scrapowania.
    Pozdrawiam najserdeczniej :))

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.