albumy scrapbook · scrapbooking

album jak z butiku ;-)

 

 

 

Wczoraj miałam okazję gościć u Ewy i tworzyłyśmy razem mini albumy według kursu on-line z okazji urodzin sklepu ScrapButik. Kurs prowadziła GosiaS i choć ciężko mi było na początku nadążyć, to na koniec transmisji miałam wykonane dokładnie tyle albumu co Gosia :D Była fajna zabawa i niezłe twórcze zagwozdki z kombinowaniem z ograniczonej ilości materiałów.

Mój albumik jest pełny błyskotek i brokatowych elementów – jak z butiku :)

 

 

album_scrapbooking_3album_scrapbooking_4album_scrapbooking_5album_scrapbooking_6album_scrapbooking_7album_scrapbooking_8album_scrapbooking_9album_scrapbooking_10album_scrapbooking_11album_scrapbooking_12album_scrapbooking_13album_scrapbooking_14album_scrapbooking_15album_scrapbooking_16album_scrapbooking_17album_scrapbooking_18album_scrapbooking_19

Ciekawostka: podobnie jak Gosia, zdjęcia do swoich prac drukuję na drukarce do zdjęć Canon SELPHY, wcześniej przez 4 lata używałam modelu CP760, obecnie mam CP910 :)

album_scrapbooking_20album_scrapbooking_21

album_scrapbooking_1album_scrapbooking_2

W albumiku wykorzystałam produkty ze Scrapbutiku: kwiatki Petaloo (4190), a tych nie umiem już odnaleźć w sklepie: dodatki Coffee Break (3896), kryształki Prima “Oasis” (3952), satynową farbkę akrylową Martha Stewart (3249);

a z rodzimego sklepu użyłam pozostałych z innych prac kart i folii z zestawów do PL Teresa Collins – “Snapshots” i “Hello Life” , białych i czarnych naklejek na zdjęcia Simple Stories, cekinów, kwiatowych die-cuts Maggie Holmes “Open Book”, chipboardów Maggie Holmes “Flea Market”.

24 myśli w temacie “album jak z butiku ;-)

  1. Patrząc na Twój album baaaardzo żałuję, że nie mogłam wczoraj oglądać programu Gosi. Twój album jest bajeczny. wypełniony ciepłem, miłością i radością po brzegi.

    Polubienie

  2. Cudowny jest ten album. Taki delikatny, lekki i zrobiony jakby od niechcenia – w ogóle nie widać „kombinowania”, łączysz z taką swobodą filiżankę z kwiatkiem, cekiny z listkami, napisy, naklejki… Przepięknie wyszło, absolutnie.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.