miscella / różności · scrapbooking

blog candy – romantyczne słodycze

romanca1.


Dla moich przemiłych gości blogowych przygotowałam 3 prezenty – są to zestawy sześciu zaprojektowanych przeze mnie papierów do scrapbookingu – „Romanca”. Papiery są w marzycielskiej tonacji rozbielonych róży i brązów, są przyjemnie grube (gramatura 250), a do każdego zestawu dołączam garść stosownych dodatków :-)

Osoby, które chciałyby wziąć udział w losowaniu zestawu tych papierów, proszę o wpisanie się w komentarzach pod tym postem i podanie adresu swojego bloga. Osoby, które nie mają bloga, mogą podać adres swojej galerii internetowej (na forum Scrappassion, Fotosiku, Flickrze itp.). Losowanie odbędzie się za tydzień, w piątek po 20:00. Życzę szczęścia!

Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie poinformować innych zamieszczając wiadomość na swoich blogach i wklejając zdjęcie :-)

.

* przepraszam jeśli niektóre Wasze komentarze nie pokazują się od razu pod postem – czasami wymagają zatwierdzenia  i stąd to opóźnienie  :-)


113 myśli w temacie “blog candy – romantyczne słodycze

  1. cudniście cudne te papiery :)
    ja szczęścia w losowaniach generalnie nie mam (nie licząc losowania u Lengow), ale zapałałam miłością do tych jakże urodziwych papierów i zamierzam je pokazać wszystkim, którzy zajrzą do mnie ;)
    gratuluję zdolności i gustu :)

    Polubienie

    1. Ja musze dodac tu swoje piec groszy-najchetniej chciałabym dostac pieknie opakowane moje ulubione batoniki Duplo.
      W sumie zadnej innej czekolady nie tykam ;)

      Polubienie

  2. sa rzeczy ktorym nie potrafie sie oprzec:D ustawiam sie wiec w ogonku, i jutro z samego rana na moim blogu stosowna informacje rozsylam w swiat.. chociaz niechetnie;) bo robienie sobie konkurencji nie jest mi na reke:D

    kazikot.blogspot.com

    Polubienie

  3. I co tu zrobić… co zrobić …
    Papiery są przepiękne!
    A ja nie posiadam bloga… Strony z galeria też nie :(
    Może szczęście dopisze na dobry początek :)
    Pozdrawiam
    Anka

    Polubienie

  4. Fantastyczne papierki!!!
    na takie candy by łoby grzechem sie nie skusić :) :)
    Tym bardziej, że jestem fankąTwoich prac a w szczególności kolaży :)
    za chwilę umieszczę informację na blogu :)

    Polubienie

  5. Przepiekne te papiery…. W dodatku moje ulubione kolory mmmm Czy mozesz powiedziec w jaki sposob zrobilas projekt??? Bardzo mnie to ciekawi. Chcialabym sie nauczyc projektowac takie rzeczy, ale nie wiem od czego zaczac. Patrze z podziwem na papiery zaprojektowane przez Karole i inne dziewczyny… teraz Ty… No super!!! Bardzo serdecznie gratuluje!!!!

    Polubienie

  6. Ciekawi mnie niezwykle czy fakturka na powierzchni papieru jest wyczuwalna w dotyku,czy jest tylko iluzją drukarską.
    Bardzo smakowity ten twój zestaw papierów!!!
    Nie będę ukrywać, że dość łapczywym wzrokiem spoglądam na niego. Jednak ani bloga ,ani galerii niestety nie mam ( choć kartkuję od dość dawna).Jeśli to jest warunkiem uczestnictwa, to bardzo, bardzo żałuję.
    Chociaż, co tam. Spoglądać też jest miło !

    Polubienie

  7. Papiery są cudne, tyle możliwości…. I gratulacje przede wszystkim, bo pięknie zaprojektowane:)))
    Pewnie mnie się nie uda wylosować (oho, wrodzony „optymizm” odezwał się u mnie;) ale pomarzyć można….
    Nie mam bloga, czasu brak, ale na scrappassion jestem:)

    Polubienie

  8. Piekne papiery….mmmm…takie delikatne,romantyczne,sama slodycz :-)
    Po to fantastyczne candy ustawiam sie i ja :-)
    Moze szczescie dopisze i papiery przyleca do emigrantki Wandy :d :d :-)

    Pozdrawiam cieplo,Kropelka

    Polubienie

  9. piękne są :) może jakoś mi się uda załapać?
    dzięki Ci za takie candy można się poślinić do takich cudowności i mieć cień nadziei że papiery trafią właśnie do mnie:)

    Polubienie

  10. Są cudne i napełniają optymizmem, słodką melancholią, chęcią bycia lepszym. Widziałam Twój zestaw świeczników z motywem Klimmta. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Jak dobrze, że tu trafiłam…

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.