scrapbooking

gofry / waffles

czyli obowiązkowy deser na wakacjach nad morzem

an obligatory dessert during any vacation at the sea

 

 

skrap 30x30cm/ 12×12” LO

gofry600

nie widać żadnych gofrów na zdjęciu? cóż, to dlatego, że już ich nie było ;)

there’s no waffle in the photo? well, it’s because they were already gone ;) 

 

 

gofry_det2

 

gofry_det1

 

___________________________

materiały/supplies:

9 myśli w temacie “gofry / waffles

  1. :)
    Nad morzem gofry „ze wszystkim” się zajada obowiązkowo :) Mam nadzieję, że w lipcu w Ustce będzie można zadośćuczynić tradycji.

    Śliczny skrap, te różowości takie ciepłe.

    Polubienie

  2. powaliły mnie kolory! papier bazowy jest po prostu bossski :D te różowe przetarcia/tuszowania sama robiłaś? są cudne!
    a gofry to mój ulubiony letni przysmak :D obowiązkowo z bitą śmietaną i rozpuszczoną nutellą! PYCHA :D wcale się nie dziwię, że nie załapały się na zdjęcie ;)

    Polubienie

  3. Mniam,mniam a mi się ich też zachciało.
    Ale fajny pomysł na scrap.
    Dzięki za podpowiedz o zdjęciach z automatu, żeczywiście taniej wychodzą.
    Już zdjęcia mojego bratanka mam. Teraz tylko dokupić materiały i do dzieła.

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.